שירותים
ניהול קמפיינים
ניהול קמפיינים ברחבי הרשת לבעלי עסקים
קמפיינים ברשתות המדיה הם בגדר חובה לכל אתר איקומרס שרוצה לצמוח ולהגיע לקהלים חדשים. קמפיין מוצלח יגרום גם לקהל קר שלא שמע עליכם מעולם להתעניין בשירות או במוצר ובהמשך להפוך ללקוח משלם ונאמן. יש מגוון רחב של סוגי קמפיינים, ולכן לפני שמתחילים להשקיע זמן וכסף בקמפיין, חשוב להגדיר מה המטרה, מהם היעדים שלנו ומי קהל היעד. רק אז נוכל לקבל החלטה ולקבוע באיזו מדיה נרצה להתחיל לפרסם ואיך הקמפיין ייראה – כך שידבר בדיוק לקהל היעד אותו הגדרנו וייתן מענה לבעיות שלהם שיגרמו למי שנחשף לקמפיין להבין שהמוצר או השירות שלכם הם הפתרון לבעיה שלהם.
הנה פירוט של 4 הפלטפורמות העיקריות לניהול קמפיינים בהן אני מתמחה:
1. קמפיינים בגוגל
הקידום בגוגל עובד בשיטת pull – הלקוח מקליד מילת חיפוש במנוע החיפוש של גוגל ומקבל תוצאות שכוללות מודעות רלוונטיות למילות המפתח ולמה שחיפש. המודעות מהקמפיינים הממונים תמיד יופיעו בראש הדף, ומתחתן יופיעו תוצאות החיפוש האורגני.
2. קמפיינים בטאבולה ואאוטבריין
מכירים את זה שאתם נכנסים לכתבה באחד מאתרי החדשות ומופיעות לכם הצעות לכתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם? אלה טאבולה ואאוטבריין. האלגוריתם שלהם יודע לקרוא אתכם כגולשים ולזהות את תחומי העניין כדי להציג את המודעות הכי רלוונטיות עבורכם.
3. קמפיינים בלינקדאין
מחפשים עובדים מוכשרים? אולי משקיעים לעסק או שירות מסוים? יש לכם מוצר שפונה לסטארטאפים וחברות הייטק? אם עניתם ״כן״ על אחת מהשאלות – הרשת החברתית/עסקית "לינקדאין" היא הפלטפורמה האידיאלית לקמפיין שלכם.
4. קמפיינים ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכו)
הרשתות החברתיות מתאימות במיוחד לקידום חנויות דיגיטליות ושירותים לאנשים פרטיים. הקידום נעשה עם אסטרטגיה שיווקית מדויקת אותה אנחנו מתכננים בקפידה, וכוללת מספר שלבים כחלק מהמשפך השיווקי כמו פיתוח הרעיונות, כתיבת ויצירה של תכנים, וכמובן ניהול תקציב.
שלבי עבודה
תיאום ציפיות והגדרת מטרות הקמפיין
נתחיל בשיחה בה נבין יחד את מהות הפעילות העסקית, נסקור את המתחרים הקיימים בשוק, נבדוק מהן הציפיות ונקבע מטרות שיגדירו את המדדים להצלחת הפעילות השיווקית.
מחקר שוק ומתחרים
עכשיו הזמן להכיר ולחקור לעומק את היקף התחרות בתחום כדי להכיר את המתחרים ולבדוק איך הם פועלים ומה אפשר ללמוד מהם, גם לחיוב וגם לשלילה - במטרה לשפר תוצאות.
בניית אסטרטגיה ממוקדת
אחרי שעשינו תיאום ציפיות והכרנו את המתחרים - הגיע הזמן לאסטרטגיה. נקבע את אופי הקמפיין ואת חלוקת התקציב שתאפשר להשיג את המטרות ואת היעדים שהגדרנו.
הקמת קמפיין מותאם אישית
עכשיו, כשיש לנו תכנית אסטרטגית, אני מתחיל ליצור את התשתית לפרויקט: אני עושה זאת על ידי הגדרת מעקב המרות לניטור התנועה, חיבור מערכות מקשרות ויצירת המודעות.
אופטימיזציה
אנחנו באוויר! אבל רק התחלנו. בזכות ההגדרות מהסעיף הקודם, נוכל לדייק את הקמפיין תוך כדי תנועה ולהפחית עלויות על ידי בחינת תגובות הגולשים וביצוע אופטימיזציה.
דיווחי סטטוס
במסגרת העבודה השוטפת אוציא עבורכם דיווחים ותובנות בהם אעדכן על מצב הקמפיין, מה אנחנו יכולים לעשות כדי לשפר ומה עובד מעולה, כולל גרפיקה וטקסטים.
למי לא מתאים שירות ניהול קמפיינים ממומנים?
- לבעלי עסקים שלא מעוניינים להשקיע בתקציב חודשי שיגדיל את הרווחים.
- לבעלי עסקים שחוששים מקמפיינים אונליין ומעדיפים להישאר איפה שהם.
- לבעלי עסקים שלא אכפת להם אם ירוויחו או לא, כל עוד הם עושים את מה שהם אוהבים.
למי מתאים בדיוק השירות של ניהול קמפיינים?
- לבעלי עסקים שמוכנים להשקיע, ומבינים שהרווחים יכסו את ההשקעה והרבה יותר.
- לבעלי עסקים שרוצים להתחיל להגדיל את הרווחים ואת העסק.
- לבעלי עסקים שחשוב להם להכיר את המספרים המדויקים של העסק שלהם.
כדי להבין באיזו פלטפורמה הכי כדאי לכם להשקיע כדי להגדיל רווחים בחנות שלכם – השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.
מאמרים בנושא
הירשמו לניוזלטר
הכי כיף ביחד! הירשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על מאמרים ומדריכים חדשים, טרנדים שכדאי להכיר, סיפורי הצלחה שיתנו לכם השראה ובעיקר – תוכן עם ערך מוסף אמיתי ופרקטי, שתוכלו ליישם באתר שלכם 🙂.
אני מבטיח לשלוח רק דברים סופר רלוונטיים, ולא להעמיס על האינבוקס.