שירותים

אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית היא הדרך היעילה והנכונה לתכנן ולהשיג את מטרות השיווק שהצבתם עבור החנות או האתר שלכם.

היא כוללת הגדרה של קהלי יעד, מיצוב המותג, בחירה של ערוצי השיווק וקביעת יעדים. כשאנחנו מתכננים אסטרטגיה שיווקית, חשוב לקחת בחשבון את התמונה הגדולה, שמשלבת בין כל ערוצי השיווק שלכם, ולהתמקד במסע הלקוח הכולל מול המותג, ולא רק בקמפיין נקודתי כזה או אחר.

משה חסקי
משה חסקיאוקיינוס שירותים מתקדמים
קרא עוד
אני רוצה להגיד לך שאני מרגיש שאני בידיים טובות, ואני רואה את זה בשטח ומרגיש את זה. אז תודה לך באמת, ושמח שבחרתי בשירות שלך- אתה מקצועי ואיכותי שאפו!!
משה זיתוני, סמנכ״ל שיווק - ומכירות
משה זיתוני, סמנכ״ל שיווק - ומכירותמיליונר מיינדסט
קרא עוד
מעוז עזר להקים את מחלקת הניו-מדיה שלנו בחברה. מנהל קמפיינים ללקוחות עם תוצאות פנומנליות, ופשוט אדם שכיף לעבוד איתו.
עדי פרץ קדושים
עדי פרץ קדושיםBalloonista
קרא עוד
אני חייבת לציין שאתה מקצועי ועושה עבודה נהדרת שמניבה תוצאות ומעבר לכך אנושי ומתחשב.
יונתן פייקאר
יונתן פייקאר
קרא עוד
עבדתי עם מעוז במשך שנה וחצי. מדובר בבחור רציני, מקצועי, שאוהב את מה שהוא עושה. תמיד אפשר לסמוך עליו שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. הוא ניהל את הקמפיינים בצורה מעולה ודיבר בתוצאות. ממליץ.

שלבי עבודה

מחקר קהלי יעד

נתחיל בעריכת מחקר מעמיק על קהלי היעד שלכם - מיהם, היכן הם נמצאים, מהם הרגלי הצריכה והערכים שלהם, ובהתאם לממצאים נחלק את קהל היעד לתתי קבוצות ממוקדות. המחקר יסייע לנו לזהות הזדמנויות שיווקיות ולבנות אסטרטגיה מותאמת.

בידול ויחודיות

נמשיך למחקר מאוד חשוב, שאף מותג לא שלם בלעדיו - הבידול. מה מבדל את המותג שלכם מהמתחרים ומהם היתרונות הייחודיים שלכם בעיני הקהל? אחרי שנבין בדיוק מהו, נשתמש בבידול הזה כדי ליצור ערך מוסף עבור הלקוחות שלכם, כמו הצעה של הטבות בלעדיות ומותאמות לצרכים ולרצונות של הלקוחות שלכם.

הגדרת מטרות ויעדים

לפני שנצא לדרך, חשוב להגדיר במדויק ככל האפשר מטרות שיווקיות, ברורות ומדידות אותן נרצה להשיג. את המטרות נחלק למטרות לטווח הקצר, כמו גידול במכירות או הגדלת כמות הלקוחות החדשים שנרצה לגייס בתקופה נתונה. ולטווח ארוך נגדיר מטרות כמו העלאת המודעות למותג וחיזוק התדמית.

מחקר שוק ומתחרים

עכשיו, כשאנחנו כבר יודעים לאן אנחנו הולכים, נחקור ונלמד מיהם המתחרים העיקריים שלכם ומהן אסטרטגיות השיווק שלהם. המטרה היא לא להעתיק או לחקות אסטרטגיות של אחרים, אלא להישאר מעודכנים ועם יד על הדופק בכל מה שנוגע למגמות השוק וטרנדים רלוונטיים לתחום שלכם.

כתיבת אסטרטגיה שיווקית

בדקנו, חקרנו, הגדרנו, וזה הרגע לתרגם את ממצאי המחקר ולנסח אסטרטגיה שיווקית סדורה, שתואמת ותומכת בהשגת המטרות אותן הגדרנו מראש, ומפרטת פעולות קונקרטיות לביצוע על פני ציר זמן, תוך שימוש במגוון ערוצי שיווק משולבים.

התחלת עבודה

זה הרגע להטמיע את האסטרטגיה בארגון ולהתחיל בפעולות השיווקיות תוך מעקב אחר ביצוע היעדים. הפיקו לקחים ושפרו באופן שוטף. אבל השלב הזה הוא בעצם רק ההתחלה, כי מעכשיו נוכל למדוד את אפקטיביות הפעולות ולשפר אותן באופן שוטף.

למי לא מתאים לתכנן אסטרטגיה שיווקית?

  • למי שלא מתחבר לתכנון לטווח ארוך ומעדיף להתנהל מ"עכשיו לעכשיו".
  • למי שמרוצה מהתפקוד של העסק או החנות שלו כרגע ולא מחפש להשתפר.
  • למי שמעדיף לשווק באמצעות קמפיינים ממוקדים ונקודתיים.
 
 

למי כן מתאים לתכנן אסטרטגיה שיווקית מקיפה וכוללת?

  • למי שמבין את החשיבות של תכנון עסקי לטווח ארוך ותכנון כמה צעדים קדימה.
  • למי שרוצה להבין במדויק את הלקוחות שלו ואת הצרכים היחודיים שלהם.
  • לכל מי שחווה ירידה במכירות או בפניות ולא מצליח להבין למה זה קורה ואיך ניתן לשפר את המצב.

כדי להבין איך תוכלו לחסוך בפעולות, זמן וכסף על ידי שירותי אוטומציות מעולים – השאירו פרטים ואחזור אליכם

מאמרים בנושא

אסטרטגיה שיווקית
ללמוד מטעויות של אחרים – הכירו את 5 הטעויות הכי נפוצות בקידום ממומן וטיפים שימושיים
תכנון מסע לקוח אוטומטי ומהודק, עד לרכישה, וגם אחריה הוא המפתח לשיפור חווית השירות והעלאת
רוצים לשפר את אחוזי ההמרה בחנות האונליין שלכם ולבנות אסטרטגיית מכירות חכמה? זה הזמן להכיר

הירשמו לניוזלטר

הכי כיף ביחד! הירשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על מאמרים ומדריכים חדשים, טרנדים שכדאי להכיר, סיפורי הצלחה שיתנו לכם השראה ובעיקר – תוכן עם ערך מוסף אמיתי ופרקטי, שתוכלו ליישם באתר שלכם 🙂.
אני מבטיח לשלוח רק דברים סופר רלוונטיים, ולא להעמיס על האינבוקס.