שירותים

מדידה ומעקב ביצועים

מדידה ומעקב לשיפור ביצועי האתר

למדידת ביצועים באתרי אינטרנט יש שלושה שלבים, ואם אחד מהם לא מתקיים כמו שצריך, התהליך לא שלם: הראשון הוא הטמעה נכונה של מערכות המדידה, השני הוא איסוף הנתונים והשלישי – ניתוח, הסקת מסקנות ויישום התובנות. ללא מדידה וניתוח של הביצועים – אתם פשוט תעמדו במקום.

הטמעה נכונה ויסודית של כלי הניתוח והמדידה, כמו גוגל אנליטיקס וגוגל תג מנג'ר, מאפשרת לנו איסוף שוטף של נתונים איכותיים על התנהגות המשתמשים באתר.

 
איסוף הנתונים על בסיס קבוע מספק לנו תמונת מצב עדכנית ומדויקת, ועוזר לנו להבין איפה אנחנו נמצאים עכשיו, ואיך הכי נכון להתקדם מכאן. זו הדרך הכי אפקטיבית לזהות צווארי בקבוק וחוסר יעילות בתהליכי השיווק והמכירה באתר.

 
יישום התובנות – זה כבר החלק הכיפי :) עכשיו אנחנו לוקחים את כל מה שלמדנו, ומשתמשים בזה כדי לשפר את הביצועים ולהגדיל את הרווחיות באתר.

משה חסקי
משה חסקיאוקיינוס שירותים מתקדמים
קרא עוד
אני רוצה להגיד לך שאני מרגיש שאני בידיים טובות, ואני רואה את זה בשטח ומרגיש את זה. אז תודה לך באמת, ושמח שבחרתי בשירות שלך- אתה מקצועי ואיכותי שאפו!!
משה זיתוני, סמנכ״ל שיווק - ומכירות
משה זיתוני, סמנכ״ל שיווק - ומכירותמיליונר מיינדסט
קרא עוד
מעוז עזר להקים את מחלקת הניו-מדיה שלנו בחברה. מנהל קמפיינים ללקוחות עם תוצאות פנומנליות, ופשוט אדם שכיף לעבוד איתו.
עדי פרץ קדושים
עדי פרץ קדושיםBalloonista
קרא עוד
אני חייבת לציין שאתה מקצועי ועושה עבודה נהדרת שמניבה תוצאות ומעבר לכך אנושי ומתחשב.

שלבי עבודה

מדידה ומעקב ביצועים

כדי לבצע אופטימיזציה נכונה, הדבר הראשון שכדאי שנעשה הוא להבין מה המצב הנוכחי של האתר מבחינת ביצועים. אני אתחיל בסקירה מקיפה של התנועה באתר, אחוזי המרות, והערך ללקוח.

אפיון האתר, הנכסים ומסע הלקוח

אחרי שהבנו בדיוק מה המצב של האתר כיום, אפשר להתחיל לאפיין לעומק את הנכסים הדיגיטליים ואת מסע הלקוח באתר, כדי שנוכל להתאים את כלי הניתוח איתם יהיה הכי נכון לעבוד כדי לנתח ולמדוד את הביצועים באתר שלך.

הגדרת מטרות ויעדים

עכשיו, כשאנחנו מבינים את המצב הנוכחי של האתר ואיזה מסע הלקוח עובר מהרגע שהוא נחשף לעסק שלכם ועד שלב הרכישה, נוכל להגדיר יעדים רלוונטיים וספציפיים שניתנים להשגה, אבל עדיין מאתגרים, כדי שתמיד נצעד קדימה ולא נעמוד במקום.

הקמה, הטמעת כלי המדידה והגדרת אירועים וקהלים

הגיע הזמן להפעיל את הכלים האנליטיים הנבחרים, להגדיר אירועי מעקב ולהטמיע קודים לאיסוף נתונים. כל הנתונים שנאסוף ישמשו אותנו לניתוח התנועה באתר, הסקת מסקנות ותכנון דרכי הפעולה שלנו בהמשך.

יצירת דשבורד ודוחות מותאמים

בסופו של דבר, זה האתר שלכם. לכן חשוב לי שגם אתם תוכלו לקרוא, להבין ולנתח את הנתונים שמתקבלים מכלי המדידה. בנוסף ליצירת הדשבורד, אני אגדיר עבורכם דוחות מותאמים שיציגו נתונים מפורטים על תחומים ספציפיים, כדי שתוכלו להבין טוב יותר מה קורה באתר שלכם.

כתיבת דוח ביצועים והמלצות

נוסף על הדוחות המותאמים שיעברו אליכם באופן שוטף, אני גם אצור עבורכם דוח מסכם הכולל ניתוח הממצאים והמלצות קונקרטיות כיצד לשפר ביצועים ולהתקדם לעבר היעדים שהצבתם.

למי לא מתאים השירות של מדידה, מעקב ביצועים וניתוח הנתונים?

  • למי שמרוצה מהביצועים הנוכחיים של האתר שלו ואין לו עניין לעשות שינויים שיקדמו את האתר.
  • למי שלא מעונין להקדיש זמן ומאמץ בניתוח ויישום התובנות שעולות מהנתונים.
  • למי שמעדיף לפעול לפי האינטואציות ולא על בסיס נתונים בזמן אמת.
 
 

למי כן מתאים להקפיץ את האתר שלו בעזרת שימוש באנליטיקס וניתוח הנתונים?

  • לבעלי עסקים שמחויבים לשיפור מתמיד על העסק שלהם
  • למי שמבין שנתונים הם המפתח לקבלת החלטות נכונות ותכנון אסטרטגיה אפקטיבית.
  • למי שמבין את המשמעות והכוח של שימוש בכלים ותשתיות איסוף נתונים איכותיים ומוכן להשקיע בכך לטווח ארוך.
 

כדי להבין איך תוכלו לחסוך בפעולות, זמן וכסף על ידי שירותי אוטומציות מעולים – השאירו פרטים ואחזור אליכם

מאמרים בנושא

מדידה ומעקב ביצועים
ללמוד מטעויות של אחרים – הכירו את 5 הטעויות הכי נפוצות בקידום ממומן וטיפים שימושיים
תכנון מסע לקוח אוטומטי ומהודק, עד לרכישה, וגם אחריה הוא המפתח לשיפור חווית השירות והעלאת
רוצים לשפר את אחוזי ההמרה בחנות האונליין שלכם ולבנות אסטרטגיית מכירות חכמה? זה הזמן להכיר

הירשמו לניוזלטר

הכי כיף ביחד! הירשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על מאמרים ומדריכים חדשים, טרנדים שכדאי להכיר, סיפורי הצלחה שיתנו לכם השראה ובעיקר – תוכן עם ערך מוסף אמיתי ופרקטי, שתוכלו ליישם באתר שלכם 🙂.
אני מבטיח לשלוח רק דברים סופר רלוונטיים, ולא להעמיס על האינבוקס.