שירותים

הקמת חנות דיגיטלית

הקמת חנות דיגיטלית לבעלי עסקים

הקמת חנות דיגיטלית מאפשרת לכם לפרוץ גבולות כעסק, להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי רחב בכל העולם ללא תלות במיקום גאוגרפי, וגם למכור, להרוויח ולהיות פתוחים 24/7.

גם העלויות של הקמה ותפעול של חנות אונליין נמוכות בהרבה בהשוואה לחנות פיזית. מנגד, התחרות במסחר דיגיטלי גבוהה מאוד – ולכן קשה להתבלט ולבנות מודעות מותג ללא השקעה גדולה בשיווק וקידום מקוון. עם מחשבה זהירה של המודל העסקי והכרת שוק היעד, חנות דיגיטלית יכולה להיות הזדמנות מצוינת ליזמים לממש את הפוטנציאל העסקי.

על פי הסטטיסטיקות, כ- 80% מכלל האזרחים בישראל מבצעים רכישה באינטרנט! אנחנו רוכשים לפחות 3 פעמים בחודש דרך חנויות דיגיטליות בממוצע של 36 רכישות בשנה לאדם (!) רק חשבו על הרווח שטמון בנתונים האלה, זו הסיבה שכל כך חשוב לי לפתח עבורכם חנות מותאמת בדיוק לצרכים שלכם ובדרך המהירה ביותר.

לאחר שיחת היכרות קצרה, נדאג להתאים את האסטרטגיה הנכונה לפיתוח חנות דיגיטלית בהתאם לרצונות שלכם, המוצרים והשירותים, עם תיאום ציפיות מלא בכל שלב בדרך.

חופית פינטו
חופית פינטובלוגרית, ומומחית בעיצוב וקידום באינסטגרם
קרא עוד
אני רוצה להודות למעוז! על הסבלנות שיש לו למרות ששיגעתי אותו בלי הפסקה עשה כל מאמצים לפתור! גם בשעות מאוחרות זמין ותמיד נותן מענה לכל דבר ובעיה שיש. מודה לך וללא ספק ממליצה בחום!
רועי נתיב
רועי נתיבבעלים - Officely
קרא עוד
תודה לך על ההשקעה. זה לא מובן מאליו. אתה עושה מעל ומעבר וזה תענוג התקשורת איתך.
חני בן ישעיה
חני בן ישעיהלצמוח מתוך זוגיות
קרא עוד
מעוז רציתי לומר לך תודה רבה על הקמפיין שניהלת עבורי. בתחילת הדרך שלי, בתקופה מאוד קצרה עם תקציב קטן הצלחת להביא לי תוצאות מדהימות. מה שאומר לידים רבים ואיכותיים. ניכר כי אתה מאוד מקצועי ובהחלט יודע להביא תוצאות. ממליצה עליך בחום. ושוב תודה רבה.

שלבי עבודה

אפיון הפרויקט

השלב הראשון, לפני שאתחיל בבנייה בפועל של החנות, הוא מילוי שאלון מיוחד שאני פיתחתי, עם התאמה במיוחד עבור העסק שלכם. התשובות והחומרים שתעבירו לי, יעזרו לי לבנות אפיון מקיף לפרויקט ולצאת יחד לדרך.

מחקר שוק ומתחרים

בעזרת התשובות לשאלון מהשלב הקודם, אני עורך מחקר שוק ומתחרים, שיעזור לנו ללמוד ולהבין את האתגרים העומדים בפנינו. מטרתו של מחקר השוק היא לשאוב השראה ולהבין מה עובד טוב יותר ומה פחות.

מיתוג ועיצוב

עכשיו, כשכבר יש לנו מסלול וברור לאן אנחנו מכוונים, נבנה שפה עיצובית מדויקת עבור העסק שלך, ונמתג אותו בצורה מותאמת לאונליין. לאחר מכן נמשיך בהתאמות לעיצוב האתר בהתאם לאפיון הראשוני ולמיתוג המותאם.

הקמת החנות

זהו השלב הכי מרגש, ואחריו החנות שלנו כבר תהיה באוויר! אני מתחיל בהקמת החנות הדיגיטלית, אליה אזין מוצרים ומידע, ואבצע את החיבור למערכת הסליקה לקליטה של הזמנות ותשלומים מהלקוחות שלך אונליין!

הגדרות, SEO והטמעת קודי מעקב

עכשיו, כשהחנות כבר עומדת ומוכנה למכירות, זה הזמן ללשפר את מהירות טעינת העמודים באתר, להטמיע קודי מעקב לשיווק מדויק יותר ולהתחיל לייצר אוטומציות חכמות שישרתו אתכם ואת הלקוחות שלכם בעתיד.

עלייה לאוויר והדרכה

עכשיו כשהכל מוכן - יוצאים לדרך! נעלה עם החנות לאוויר, אבל לא לפני שאדאג להעביר לכם הדרכה מסודרת, בה אסביר את כל מה שצריך לדעת על מנת לנהל את החנות גם בעצמכם ולהגדיל את אחוזי ההמרה בשיטתיות.

למי לא מתאים להקים חנות דיגיטלית אונליין?

  • לבעלי חנויות פיזיות שמעדיפים להישאר במקום המוכר והנוח.
  • לבעלי חנויות שמרוצים מהרווחים שלהם ולא רוצים לבצע קפיצה משמעותית.
  • לבעלי חנויות שלא מעוניינים להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם.
 
 

למי כן מתאים להקים חנות אונליין?

  • לבעלי חנויות שאוהבים להתקדם, להתחדש ולהעז כדי להביא עוד ועוד קהל ורוכשים.
  • לבעלי חנויות פיזיות שהבינו שחנות דיגיטלית יכולה להפוך את העסק לרווחי הרבה יותר.
  • לבעלי חנויות שרוצים להתחיל להרוויח יותר, כבר עכשיו.

כדי להרחיב את קהל היעד שלכם לגרום להם לרכוש דווקא מכם – השאירו פרטים ואחזור אליכם

מאמרים בנושא

הקמת חנות דיגיטלית
ללמוד מטעויות של אחרים – הכירו את 5 הטעויות הכי נפוצות בקידום ממומן וטיפים שימושיים
תכנון מסע לקוח אוטומטי ומהודק, עד לרכישה, וגם אחריה הוא המפתח לשיפור חווית השירות והעלאת
רוצים לשפר את אחוזי ההמרה בחנות האונליין שלכם ולבנות אסטרטגיית מכירות חכמה? זה הזמן להכיר

הירשמו לניוזלטר

הכי כיף ביחד! הירשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על מאמרים ומדריכים חדשים, טרנדים שכדאי להכיר, סיפורי הצלחה שיתנו לכם השראה ובעיקר – תוכן עם ערך מוסף אמיתי ופרקטי, שתוכלו ליישם באתר שלכם 🙂.
אני מבטיח לשלוח רק דברים סופר רלוונטיים, ולא להעמיס על האינבוקס.