שירותים
שיפור יחס המרה (CRO)
אופטימיזציה ושיפור יחס המרה CRO
יחס ההמרה זהו אחד המדדים החשובים ביותר בהצלחה של מהלכי השיווק, בזכותו אנחנו נחשפים לכל הסודות מאחורי הקלעים של האתר שלכם.
אנחנו עושים זאת על ידי מדידה של היחס בין כמות המבקרים באתר – לבין הכמות מתוכם שביצעו את המרה, כפי שהגדרנו אותה באתר שלנו. המרה יכולה להיות רכישה, השארת פרטים, לחיצה על פרסומת וכו'.
התוצאה המוכרת של שיפור יחס המרה היא הגדלת המכירות באתר, אבל במקביל, הוא גם מוביל לניצול מדויק יותר של תקציב הפרסום שלכם.
זה קורה כי באמצעות תהליך אופטימיזציית CRO, אני מזהה את החסמים במסע הלקוח, מבין בדיוק איפה הוא נעצר ומה מנע ממנו לבצע רכישה או לנטוש עגלה, והתוצאה היא היא עליה משמעותית הן ביחס ההמרה והן ברווחיות האתר.
שלבי עבודה
הגדרת מטרות ויעדים
ישנן לא מעט דרכים לשפר יחס המרה באתר, אבל כדי להבין בדיוק מה לעשות ולא להסתמך על ניסוי וטעייה, חשוב שנתחיל את התהליך בהגדרת יעדי ההמרה בצורה ברורה ומדידה, בהתאם לנתונים שאספתי מסקירה וניתוח של נתוני האתר.
אפיון החנות ומסע לקוח
זהו אחד השלבים הקריטיים בתהליך האופטימיזציה, בו אני מבצע ניתוח ומיפוי של נקודות המגע עם הלקוח כמו תהליכי המכירה, ההנעות לפעולה, וגם של האלמנטים השונים בחוויית המשתמש, כמו ניווט באתר, עיצוב או מהירות הטעינה.
איתור בעיות במסע לקוח
עכשיו, אחרי שביצעתי אפיון יסודי ומעמיק, אני כבר יכול לזהות בדיוק איפה מתרחשות הנטישות, או באיזה שלב של המשפך נוצר צוואר הבקבוק, ואילו פעולות אפשר לבצע כדי לשפר את המצב הקיים ולהעלות את יחס ההמרה.
טיפול בבעיות וחסמים
עשינו מחקר, סיימנו עם התיאוריות, וזה הזמן להנות מהפירות. אני מתחיל לבצע שינויים ייעודיים באתר בהתאם לבעיות שזוהו, במטרה לשפר את חווית המשתמש, להסיר חסמים ונקודות תורפה ולוודא שמסע הלקוח אל ההמרה יהיה חלק ככל שאפשר.
בניית מסלולי המרה נוספים
למה לעצור כאן? עכשיו כשאנחנו יודעים מה עובד, אפשר להוסיף מסלולי המרה חדשים באמצעות אופטימיזציה של משפכים שיווקיים, פופאפ, חידוד הקריאות לפעולה, הצעות למבצעים, תמריצים להשלמת רכישה ואפסיילים.
דוח ממצאים והמלצות
מטרת העל שלנו היא לשפר את יחס ההמרה וכדי לוודא שזה אכן יקרה, אני מסכם עבורכם את כל הבעיות, החסמים והאתגרים שמצאתי - יחד עם פירוט של ההמלצות והפעולות הנדרשות כדי ליישם את השיפורים בצורה הטובה ביותר.
למי לא מתאים לבצע אופטימיזציה ולשפר את יחס ההמרה באתר שלו?
- למי שמרוצה מיחס ההמרה הנוכחי ולא מעוניין להגדיל את ההכנסות והרווחים מהאתר שלו.
- למי שלא רוצה להשקיע בשיפור מסע הלקוח באתר ובשיפור חווית המשתמש.
- למי שלא מחויב לתוצאות ולהחזר השקעה מהיר.
למי כן מתאים להתחיל תהליך של אופטימיזציה ושיפור יחס ההמרה באתר?
- לבעלי אתרים שחוו ירידה ביחס ההמרה ובהכנסות מהאתר לאורך זמן.
- למותגים שמשיקים אתר חדש ורוצים להבטיח ביצועים מיטביים מההתחלה.
- לבעלי אתרים שמרגישים שהאתר לא ממצה את מלוא הפוטנציאל של נתוני התנועה שלו.
כדי להבין איך תוכלו לחסוך בפעולות, זמן וכסף על ידי שירותי אוטומציות מעולים – השאירו פרטים ואחזור אליכם
מאמרים בנושא
הירשמו לניוזלטר
הכי כיף ביחד! הירשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על מאמרים ומדריכים חדשים, טרנדים שכדאי להכיר, סיפורי הצלחה שיתנו לכם השראה ובעיקר – תוכן עם ערך מוסף אמיתי ופרקטי, שתוכלו ליישם באתר שלכם 🙂.
אני מבטיח לשלוח רק דברים סופר רלוונטיים, ולא להעמיס על האינבוקס.