שירותים

מסע לקוח

מסע לקוח

מסע לקוח – הדרך שלכם לתת פתרונות מותאמים אישית לכל סיטואציה ולכל סוג של לקוח.

מסע לקוח הוא תיאור חוויית הלקוח מהרגע שהוא נחשף למוצר או השירות שלנו, ועד לאחר ביצוע הרכישה. הדרך היעילה ביותר לעשות את זה, היא למפות במדויק את המסלול אותו עובר הלקוח, לזהות את נקודות חולשה ולהתאים פתרונות לכל שלב. כדי לספק חוויה עקבית וחיובית בכל אחת מנקודת המגע – אנחנו רוצים להפוך את תהליך הרכישה באתר שלנו לאינטואיטיבי וטבעי עבור הלקוח.

חופית פינטו
חופית פינטובלוגרית, ומומחית בעיצוב וקידום באינסטגרם
קרא עוד
אני רוצה להודות למעוז! על הסבלנות שיש לו למרות ששיגעתי אותו בלי הפסקה עשה כל מאמצים לפתור! גם בשעות מאוחרות זמין ותמיד נותן מענה לכל דבר ובעיה שיש. מודה לך וללא ספק ממליצה בחום!
רועי נתיב
רועי נתיבבעלים - Officely
קרא עוד
תודה לך על ההשקעה. זה לא מובן מאליו. אתה עושה מעל ומעבר וזה תענוג התקשורת איתך.
חני בן ישעיה
חני בן ישעיהלצמוח מתוך זוגיות
קרא עוד
מעוז רציתי לומר לך תודה רבה על הקמפיין שניהלת עבורי. בתחילת הדרך שלי, בתקופה מאוד קצרה עם תקציב קטן הצלחת להביא לי תוצאות מדהימות. מה שאומר לידים רבים ואיכותיים. ניכר כי אתה מאוד מקצועי ובהחלט יודע להביא תוצאות. ממליצה עליך בחום. ושוב תודה רבה.

שלבי עבודה

מיפוי תהליכים ומצב קיים

נתחיל במיפוי מקיף של התהליכים ונקודות המגע השונות של הלקוח עם המוצר או השירות, במטרה להבין את המצב הנוכחי ולזהות את אתגרים ופערים במסע הלקוח הקיים. המיפוי יכלול את כל שלבי המסע שעובר הלקוח, החל משלב המודעות והחשיפה למוצר ועד לאחר ביצוע הרכישה.

הגדרת קהל יעד ומטרות

זה הזמן להגדיר בצורה ברורה את קהל היעד ואת המטרות שאנחנו רוצים להשיג בכל אחד מהשלבים בדרך. נעשה זאת בעזרת איסוף נתונים על המבקרים באתר: מי הגיב לטופס? מי פתח מייל? מי נכנס לאתר? ומי ביצע רכישה? כך נוכל לתת לכל לקוח, בכל שלב - מענה מותאם ומדויק.

יצירת משפכים שיווקיים רב ערוצים

זיהינו את קהל היעד ואת המטרות שלנו בכל אחד מהשלבים במסע הלקוח, וזה הזמן לבנות משפך שיווקי במספר ערוצים רלוונטיים. המשפכים יותאמו באופן ספציפי לכל שלב במסע הלקוח כדי שנוכל לספק את המסר הרלוונטי בזמן המתאים.

בניית תהליכים אוטומטיים

עכשיו, כשאנחנו יודעים בדיוק למי אנחנו פונים, מה הצרכים שלהם ואיך הם מגיעים אלינו - אנחנו רוצים שהכל יעבוד חלק :) הדרך הכי יעילה לעשות זאת היא על ידי בנייה ושילוב מערכות אוטומציה שיאפשרו ניהול יעיל וחכם של מסע הלקוח בכל שלב ושלב עד השלמת הרכישה.

פרסונליזציה

אנחנו רוצים שכל לקוח ירגיש שאנחנו מכירים אותו ומציעים לו בדיוק את מה שהוא צריך. לשם כך נשתמש במידע שאספנו כמו העדפות מוצרים, תדירות רכישה, תגובות ועוד - על מנת לבנות פרופיל משתמש עבור כל לקוח, וליצור חוויה אישית.

מיטוב ושיפור בהתאם לביצועים

בשלב האחרון נבצע מעקב וניתוח של ביצועי מסע הלקוח, נסקור את הביצועים בכל שלב ונבצע אופטימיזציה של מסע הלקוח בהתאם לתובנות. שיפור מתמיד בהתאם לנתונים יעזור לנו למקסם המרות מהצד שלנו, ושביעות רצון מהצד של הלקוח.

למי לא מתאים ליצור או לשפר את מסע הלקוח באתר?

  • למי שלא מעוניין לייצר חוויה אישית ומותאמת עבור הלקוחות שלו.
  • למי שלא מעוניין להקדיש זמן ומאמץ בניתוח ויישום התובנות שעולות מהנתונים. 
  • למי שמרוצה מהביצועים והמכירות באתר שלו ואין לו עניין להגדיל את כמות הרכישות. 
 
 

למי כן מתאים ליצור מסע לקוח מדויק וממיר?

  • למי שרוצה לספק ללקוחות שלו חווית קנייה איכותית ומותאמת אישית.
  • למי שחשוב לו שהלקוחות ירגישו בנוח בכל שלב בתהליך הרכישה או הביקור באתר.
  • למי שמעוניין ליצור קהל לקוחות נאמן שחוזר אליו שוב ושוב.
 

כדי להבין איך תוכלו לחסוך בפעולות, זמן וכסף על ידי שירותי אוטומציות מעולים – השאירו פרטים ואחזור אליכם

מאמרים בנושא

מסע לקוח
ללמוד מטעויות של אחרים – הכירו את 5 הטעויות הכי נפוצות בקידום ממומן וטיפים שימושיים
תכנון מסע לקוח אוטומטי ומהודק, עד לרכישה, וגם אחריה הוא המפתח לשיפור חווית השירות והעלאת
רוצים לשפר את אחוזי ההמרה בחנות האונליין שלכם ולבנות אסטרטגיית מכירות חכמה? זה הזמן להכיר

הירשמו לניוזלטר

הכי כיף ביחד! הירשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על מאמרים ומדריכים חדשים, טרנדים שכדאי להכיר, סיפורי הצלחה שיתנו לכם השראה ובעיקר – תוכן עם ערך מוסף אמיתי ופרקטי, שתוכלו ליישם באתר שלכם 🙂.
אני מבטיח לשלוח רק דברים סופר רלוונטיים, ולא להעמיס על האינבוקס.