איך אפשר להעלות את אחוז ההמרה בעמוד מוצר?

מאחורי כל אסטרטגיה שיווקית איתה בחרתם לעבוד - עומדת מטרה אחת ויחידה, והיא הגדלת אחוז ההמרה בעמודי המוצרים באתר.

ישנן לא מעט דרכים לשפר אסטרטגיה ואחוזי המרה, אבל הפעם החלטתי לשתף את ההמלצות והטיפים הכי טובים שלי לשיפור אחוזי ההמרה ולהגדלת המכירות בדף המוצר.

אם נעשה שימוש בשיטות ובטכניקות המתאימות, אין סיבה שלא נצליח לשפר את אחוז ההמרה ולהגדיל את המכירות באתר:

  1. הקפידו לספק את כל המידע הרלוונטי והחשוב על המוצר – ככל שיהיו ללקוח הפוטנציאלי שלכם פחות שאלות, כך גדלים הסיכויים לרכישה. תמונות מוצר איכותיות עם תיאור טקסט מפורט, סרטונים שמדגימים שימוש במוצר, מאפיינים, מפרט טכני, יתרונות לעומת המתחרים, מידע על משלוחים, אחריות ואפשרויות תשלום – כל אלה יפיגו חששות ויעודדו רכישה.
  2. השתמשו בטריגרים רגשיים – אחרי שעשינו מאמצים להביא את הלקוחות לעמוד המוצר, אנחנו רוצים לעורר אצלם רגשות חיוביים, מהסוג שיגרום להם להוסיף את המוצר לסל הקניות ולבצע רכישה (ולא נטישה :) ) בהתאם לסוג המוצר ולמטרה שלו – בחרו עיצוב, תמונות, אימוג'ים והנעות לפעולה שיצרו רגש חיובי אצל הגולשים שיבקרו בעמוד, וגם יתנו להם את ההרגשה שהם הגיעו למקום הנכון ולעמוד המוצר שהם צריכים ורוצים.
  3. הציגו ביקורות חיוביות של רוכשים במקום בולט לעין – אם כבר דיברנו על טריגרים רגשיים, ביקורות חיוביות הן חיוניות להגברת הרכישות באתר שלכם, כי הן מעידות על כך שאתם חנות אמינה והמוצר שלכם הצליח לפתור את הבעיה שלשמה הוא קיים. כאשר לקוחות פוטנציאליים רואים את החוויות החיוביות של אנשים אחרים שכבר רכשו והתנסו במוצר, זה מגביר את האמינות שלכם בעיניהם ועולה הסבירות לכך שהם ירכשו אותו מכם ולא מהמתחרים.
  4. ודאו שיש פלואו נכון בעמוד המוצר – הגולשים שלכם באתר צריכים להיות מסוגלים למצוא את המידע החשוב להם בקלות ובמהירות. ככל שהמידע יהיה רלוונטי והפלואו יהיה אינטואיטיבי והגיוני, כך חוויית המשתמש תשתפר וסיכויי ההמרה יגדלו. דף מוצר עמוס מדי, לא ברור או מבלבל – יכול לגרום לגולשים לצאת ממנו ולעבור לחפש את אותו המוצר בדיוק באתרים המתחרים. ואם אצל המתחרים הדרך לקופה תהיה נוחה וברורה יותר, כנראה ששם הם גם ירכשו את המוצר.
  5. השתמשו בכפתור קריאה לפעולה משכנע – מעבר למיקום כפתור ההוספה לסל הקניות במיקום בולט כך שיקל על הגולשים להוסיף את המוצר לסל הקניות, הקדישו מחשבה גם לטקסט על הכפתור. שימוש בביטויים כמו "קנה עכשיו" או "הוסף לסל" יעודד את הגולשים להוסיף את המוצר לסל הקניות ולהתקדם לרכישה.
Depositphotos-bgremover_510738514_XL

זכרו שביצוע אופטימיזציה להגדלת אחוז ההמרה באתר היא המפתח להגדלת הרווחים של העסק, לכן הגדלת אחוז ההמרה באתר ובעמודי מוצר צריכים להיות בראש סדר העדיפויות. כדי לשפר אחוזי המרה באופן עקבי, נדרשים עדכונים ושיפורים מתמידים. לכן, לפני שאתם מתחילים ליישם, חשוב שתדעו שהטיפים כאן הם רק חלק קטן מתהליך אופטימיזציה ושיפור אחוז המרה באתר. מומלץ להתחיל עם מחקר ובדיקה לגבי מה בדיוק כדאי לשפר, לתעדף את הדברים לפי סדר החשיבות ולהתחיל ליישם את השינוי בהתאם. עם קצת מאמץ ומסירות, תוכלו לשפר וליצור דפי מוצר טובים יותר, כאלה שיעזרו להגביר את ההמרות ולהגדיל את הרווחים הכוללים באתר!

אהבת את התוכן בעמוד הזה? אפשר לשתף כאן

מאמרים נוספים

ללמוד מטעויות של אחרים – הכירו את 5 הטעויות הכי נפוצות בקידום ממומן וטיפים שימושיים
תכנון מסע לקוח אוטומטי ומהודק, עד לרכישה, וגם אחריה הוא המפתח לשיפור חווית השירות והעלאת
ניתוח החזר על הוצאות פרסום ROAS – הוא כלי חיוני עבור כל מי שרוצה ליצור

הירשמו לניוזלטר

הכי כיף ביחד! הירשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על מאמרים ומדריכים חדשים, טרנדים שכדאי להכיר, סיפורי הצלחה שיתנו לכם השראה ובעיקר – תוכן עם ערך מוסף אמיתי ופרקטי, שתוכלו ליישם באתר שלכם 🙂.
אני מבטיח לשלוח רק דברים סופר רלוונטיים, ולא להעמיס על האינבוקס.